Welcome 2012 lets not fuck it up

Mina vänner trollade bort ångesten som jag trodde skulle förstöra min nyårskväll. Jag gick på festen, har inte ätit någon middag, käkade lite chips och två godisbitar. Jag är nöjd. Men detta året ska verkligen bli året då jag blommar upp. Jag vill inte vara olycklig, vill bara låsa in de känslorna i en kista och slänga nyckeln i havet. För jag vill inte känna det där längre. Jag vill leva. Jag vill träna, äta nyttigt, tänka rätt om mig själv och bygga upp ett förhållande med mig själv, jag vill inte känna mig som den sämsta människan i världen då och då utan jag vill älska mig själv och kunna förlåta mig själv. Jag vill vinna, jag vill lyckas och jag tänker inte sluta förrän jag har vad jag vill ha! Så är det bara!
Den stora grejen i det hela är inte att jag vill bli smal, utan jag vill veta att jag har kunnat och att jag kan gå in i ett rum fylld med stolthet. Att jag kan veta att jag klarade detta, jag vann!
Jag vill älska mig själv, det gör jag inte nu. Jag vill tycka att jag är det sexigaste och vackraste som finns. Jag vill ändra på mig, både på insidan, mest på insidan men också mycket på utsidan...

Gott nytt år allihopa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0