Veckomål V.5

Jag börjar med den lilla planen jag planerade för några minuter sen. Nu är det dags att sätta den i verket bara. Ingen ångest, inget jobbigt med det utan "Just do it" som den aktiva och pigga människan jag är och kommer vara. Endast jag bestämmer när jag ska börja, sluta och kämpa. Jag bestämmer att jag börjar nu, det känns bra. Jag tänkte köra en klassisk Nystart 2012! Fyra veckor med strikt tränings- och kostschema! Pepp veckor med mycket att lära. Jag tar lite i taget, är inte redo att fasta och detoxa än utan jag börjar på mitt sätt och det känns bra att göra något överhuvudtaget!

Denna veckan ska jag träna:
* 2 styrkepass
* 2 konditionspass
* 1 återhämtningspass

Denna veckan är det sockerstopp på allting som smakar sött eller har socker i sig.
Käka mycket frukt, grönsaker, rotfrukter, baljväxter och kål.

Röra på mig så mycket som möjligt... promenera, träna hemma, jogga ja allt. Sysselsätta mig på alla sätt jag kan, inte slösa tid och får jag sockerabstinens så får jag testa något annat bara, en promenad eller en kopp te eller nåt. KÄMPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0