Förvirrad tjej som har sex med tjej

Jag är förvirrad, så fullständigt förvirrad. Det känns som jag är skitzofren, jag vet inte riktigt var jag har mig själv och jag har två sidor av mig själv, två helt olika personer som tycker helt olika och prioriterar helt olika saker här i livet. Jag drömmer om kontroll, om att jag har koll på allting jag gör och stoppar i mig. Balans och välbefinnande. Jag drömmer om att få rutiner på allting och att jag inte ska vara så fruktansvärt förvirrad hela tiden. Jag är så förvirrad att jag hade sex med en tjej i helgen...

Jag är så förvirrad att jag har sagt till mina vänner att jag inte vill vara med på roligheter som fester och rökning och sånt, för jag vill lista ut vad som får mig att må bra. Jag vill hitta mitt lugn men jag vettefan var det finns. Jag vettefan...

Nu ska jag andas lite, käka lite frukt, spela gitarr och läsa. Ska se om jag kan göra allt på samma gång hahaha.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0