Matschemaa

Jag tänker inte berätta vad jag har käkat idag. Utan ett strikt schema tror jag inte att jag klarar mig så bra faktiskt. Så det är precis vad jag ska göra nu. Ett matschema för imorgon!

Frukost: Äpple, jag får i mig kolhydrater men det är fortfarande ganska kalorisnålt: 59 kcal
Ägg, får i mig proteiner: 75 kcal
Gurka: Så jävla gott och innehåller massa vegetabiler: 11 kcal/ 100g
Dricka: Te utan socker med mjölk

Sammanlagt ca 160 kcal

Mellanmål:
Banan: 104 kcal

Lunch:
Skolans skitmat, endast sallad och vatten! Högst 100 kcal

Mellanmål: Clementin:
50 kcal

Middag: Brocolli
27 kcal/ 100g  och hamburgare 280 kcal

Sammanlagt för dagen om jag håller schemat: 750 kcal

Dricka massor av te och kaffe utan socker i, dricka massa vatten, träna så mycket jag kan. Gå promenader, röra på mig, göra situps armhävningar pch rygglyft....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0