The point of no return

Okej jag tycker detta går åt helvete... Jag saknar kontrollen och ja jag har gått upp alla kilon som jag så frenetiskt under ett år försökt hålla borta. Är överviktig nu på riktigt... Pallar inte detta, måste komma tillbaka. Trodde jag ville välja den friska vägen. Istället blev det den feta vägen! Men man kan aldrig bli sjuk om man aldrig varit frisk... Jag vill fortfarande ha nått mitt mål till nyår. Så... frisk är jag inte. Men då måste jag börja kämpa nu, nu, nu, nu.
 
Vi ses snart igen.

Kommentarer
Postat av: E

Vilken väg du än väljer så hoppas jag att det går bra. Du är en fin person, som förtjänar att ha det fint.

2012-08-25 @ 19:31:54
URL: http://bestfrfiendwithana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0