Underbart kaloriproppade saker överallt

Fy fan! Fy fan! Fy fan! Jag är så trött på all mat överallt, den skapar bara ÅNGEST.... På nationella blev jag bjuden på godis och jag tog 4 bitar! 4 fucking bitar! Sen åt jag en helt jävla vanlig lunch... Med bönor, morötter, potaisröra, tomater, panerad fisk och potatis. Jag fyllde en tallrik. Varför går jag ens in i matsalen om jag inte ens kan hålla mig! Jag försöker vara positiv men jag liksom sabbar det hela tiden. Jag hatar alla med deras jävla coca-cola burkar, godispåsar, kakor, bröd... Ja allt! Vad fan! Håll inte på och äckla er så JÄVLA mycket!!!!!!!! ÅÅÅHHHHHHHHH!!!!!

Nä alltså detta funkar inte, att varenda jävla dag ska vara unvikaonyttigasaker dagen. Palla det!
Jag måste hitta nya utvägar:
  • Inte följa med in till matsalen, ta en promenad istället. Försöka göra detta tre av fem dagar... Hur jävla svårt kan det vara? Det är bara att göra ingenting. Det är bara att inte styra benen mot matsalen...
  • Göra en matlista på vad jag ska äta, planera.
  • Ut och gå för att bli av med ångesten och frestelserna hemma. HATAR MAMMA, SLUTA KÖP HEM SÅ MYCKET ONYTTIGT!
  • Räkna kalorier.

Intag idag:

  • Kopp grönt te med mjölk och stevia
  • Näve mandlar (so far so good)
  • 4 lakrits bitar
  • Panerad fisk, sallad och potatis
Enligt shape-up ligger jag grovt räknat på 567 kcal....

Ingenting mer att äta för mig idag....

Nä slut på klagandet, NU ut och gå innan jag ska handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0