Nu kör vi tjejer!

Godmorgon alla fina! <3

Jag tycker att vi startar imorgon! Den 20:e, lätt att komma ihåg! Idag är sista dagen att "anmäla" sig till tävlingen. Sen kör vi tjejer! Detta ska vara något kul, inget pressfyllt, utan ni gör det om man känner att ni orkar och vill!

Regler:
  • Ingen spya. Då är man diskriminerad. För er egen skull, för att spy up töjer ut magsäcken och det är bara jobbigt, smärtsamt och negativt. Vi får istället hålla oss i skinnet för att hetsäta, helt enkelt!
  • Vi kör 2 veckor. Först. Det är något mellantingt mellan en lång period och en kort. Fredagen den 4:e maj klockan 20:00 avslutas tävlingen och alla ska skriva sina resultat här i bloggen.
  • Jag tycker nästan vi sätter en regel på att vi ska peppa varandra under tiden, att alla som är med mailar, chattar, aktivt deltar i de andras bloggar så att detta blir en kul grej som kan höja egot lite haha.

Kommentarer
Postat av: A

Låter bra! :) tyvärr kommer jag vara i New york större delen av tiden, åker imorgon och kommer hem 2a maj haha! Men jag är på ändå, det finns ett gym där vi ska bo så kommer kunna träna och förhoppningsvis finns det våg där också! Tagga till nu :D

2012-04-19 @ 09:34:18
URL: http://www.burnitoff.blogg.no
Postat av: Hannah

Låter bra! Bara det att jag nu börjar bli osäker om jag verkligen ska vara med. Det skulle ju vara jättebra för att hålla igång motivationen, men samtidigt vill jag inte peppa andra till att äta lite och gå ner så mycket som möjligt. Även om det skulle ske utan "min hjälp" i alla fall.



Ska fundera lite på saken, hör av mig ikväll!

Som sagt så skulle det ju vara grymt för motivationen och viljestyrkan.

2012-04-19 @ 12:23:59
URL: http://iwanticaniwill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0