Mat-schema för dagen före datumet

Hm... Tänkte följa ett tips och göra mat-schema dagen innan för att vinna lite kontroll... Mitt midjemått hat ökat 2 cm efter jävla helghelvetet!

Menmen imorgon är en ny vecka, right?

Mat imorgon: frukost: grönt te med havremjölk
Lunch: lax med couscous
Frukt och vatten efter skolan
Middag: skål hälsoyoghurt med müsli om jag MÅSTE äta...
Avsluta kvällen med grönt te och havremjölk

Åh drömmer om 75cm i midjaaaan.... Drömmer om att vara smal till sommaren, MÅSTE KÄMPA MER!!!


Kommentarer
Postat av: J

Kämpa på! :D Du kan klara det!



Sv: Ja, har jag ju hållt på ett tag om man säger så.. både på gott och ont.

Nästan pinsamt när man inte är smal ÄN.

Men så har jag hft mina motgångar om man säger så som gjort att jag trötstätit.

Men denna sommaren ska jag KLARA DET :D

2012-04-23 @ 12:50:55
URL: http://tjocktjocktjock.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Ja, det är verkligen peppande, rekommenderar verkligen att skaffa en thinspo-bok :)



Det har inte varit lätt men jag har räknat kalorier och tränat! Jag har inte råd med gym så jag har kört på min träningscykel hemma och powerwalks, jag går överallt och tar aldrig bussen, men då bor jag i en lite mindre stad :)

Det gäller att hålla motivationen uppe men även unna sig nåt ibland, annars blir man galen! <3

2012-04-23 @ 19:50:47
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men jag har ju fakiskt inte klarat det än. Var 7 kilo från min målvikt och sen sket allt sig.

Men nu ska jag ge järnet och slå tillbaka :D



KRAMAR<3

2012-04-23 @ 20:34:27
Postat av: Sara

Sv: Precis! Jag hade som sagt start-datum 1 augusti men max-intaget har sänkts sen jag börja. Efter ett tag vart det mindre och mindre men nu är mitt max-intag då jag kan styra och väga maten 500 och då tränar jag bort 3-500 typ.

Men är det något specifikt du vill veta är det bara att fråga, vart lite tjorvig nu :P

2012-04-23 @ 21:00:08
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0