Jag tror att jag lovar

Alla säger och skriver att det är denna sommaren det gäller men jag känner för att skjuta upp det ett år för mig. BEACH 2013!!!! Kliingar inte riktigt lika bra va? Nä nu vill jag skjuta upp det för att jag är så jävla rädd för att misslyckas... Tänk om jag inte vågar visa mitt feta arsle på beachen?? Jag kommer skämmas ihjäl!! Ush men jag lovar att jag ska göra allting jag kan för att försöka mitt allra bästa inför sommaren!!

You dont always can get What you wish for but its possible if you WORK YOUR ASS OFF!!

Jag vill inte svika er alla fina, nu motiverar mig så mycket!! <3
Godnatt sötisar


Kommentarer
Postat av: s

jaa det är klart :) men det är svårt att vila när man verkligen inte kan XD fan jag är värdelös på att vila XD igår var jag på gymmet från 15-19 ;P

haha jaa massa olika juicer och smoothies, men det var rätt mkt kalorier per dag XD

<33

2012-04-27 @ 07:24:23
URL: http://sameoldpath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0