Drömde om 63,2

Jag antar att bloggen får bli min kostdagbok i kategorin "Eat for the body you want, not the body you have"

Det är ju passande, Ha. Ha. Nä men idag har jag inte tänkt så mycket och bara ätit... Jag var inte ens hungrig vid luchen så jag borde ha skitit i den lilla korvgrytan och det fucking JÄVLA riset. Jag hatar mig själv för att jag inte har tränat idag heller...

Intag:

  • Hälsoyoghurt Kiwi & Jordgubb- 253 kcal
  • Gurka, majs, korvgryta och ris
  • Halv banan
  • Liten skål med naturell yoghurt och en MACKA (vitt surdegsbröd) med smör och ost
  • Pasta Carbonara.... FUCK MY LIFE

Jahapp. Vill bara stoppa fingrarna i halsen. Har inte svält mig, kommer inte väga 65 kg på balen... VILL VILL VILL!

I natt drömde jag en sjuk dröm, blev så jävla ledsen när jag vaknade och fattade att den inte var sann. Jag drömde att jag ställde mig på vågen och såg siffrorna: 63,2 kg

63,2 kg! Sextiotre komma 2!

Det är ju inte min drömvikt, men det hade bettyt att jag hade kommit sju kg på vägen!!! SJU FUCKING KILO!! Just nu känner jag att jag vill kämpa så fruktansvärt mycket för att nå mitt mål till den 1:a maj. 5 kg. På typ två veckor, KAN DET VARA SÅ SVÅRT!? Åh tänk om:

För det första: Jag hade en våg

För det andra: Om siffrorna visade 63,2 eller åtminstone 65

För det tredje: Om jag var SMAL........

Vill bara bli av med sjuan....

BTW: Ni kan maila mig eller adda mig på min nya msn: [email protected]

Nu vill jag nanna kudde, see ya!


Kommentarer
Postat av: pelli

åh, kan inte alls hålla med dig då jag tvekade så länge på att lägga upp bilden för att jag såg så tjock ut.. Det är sjukt att man kan se så olika. Vilken härlig dröm du hade! keep going <3

2012-04-16 @ 21:04:23
URL: http://bellabokstav.blogg.se/
Postat av: pelli

Tycker du verkligen det? I mina ögon är jag F-E-T! Allvarligt. Så fruktansvärt tjock är jag. blä.

2012-04-16 @ 21:14:00
URL: http://bellabokstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0