Den sista måltiden

Mormor fyllde år. Äta på restaurang. Vara bakis på det= ÄTAÄTAÄTA!

Jag är så jävla trött på det, på att komma hem sen och stå lutad över toastolen och känna ångesten krypa. Jag vill berätta för någon men det går inte. Jag måste bli smal, måste göra mig själv stolt och jag är skyldig er fina läsare det...!  Det var så mycket jävla lättare innan när jag gjorde saker utan att tänka... förra halvåret svälte jag mig till och från. Men nu känns det som att jag bara är misslyckad. Det första jag gjorde när jag kom hem var att springa in på mitt rum med skorna, jackan och allt på. Jag slet av mig kläderna och ryckte åt mig måttbandet.... JAHAPP 8cm tjockare från bara typ.... igår....... VADFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!?????????????
allting jag kämpat för är som nerspolat i toaletten, där min fucking middag borde varit egentlifgen.............

ÅNGEST!

okej, självdiciplin handlar om att tro på sig själv, detta var den sista måltiden...! Nu ska jag bara förbereda mig för att korsfästas. Bort med all logik och embrace:a Ana. Dags för svältperiod... for real!

Felicia, du är sjuk.
Ja men du vill det ju.

Lite musik såhär på kvällen:
Ett fel närmare rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0