Bitit av alla mina fina naglar

En produktiv dag!

Klarade av att vara i skolan hela dagen, efter det var jag på BUP med mamma. När jag satt där pratade mamma och psykologerna förbi mig medans jag satt och planerade min hämnd. Just då kändes det som att jag bara ville sluta äta och skära sönder mig så att mamma skulle FATTA, någon jävla gång!
Tänk så skönt att slippa att kämpa, bara skita i allt. FYFAN vad härligt!

Efter det gick jag och tog ett graviditets-test eftersom idioten som jag är har haft sex utan kondom... Yeah! Så jag tog ett dagen-efter piller och då ville hon på UM boka tid för att doppa stickan, in worst case scenario... Efter det var jag på fitt-gitarren och sen stack jag och skulle fixa med mina linser.
För att ha gått upp kl.5 imorse tyckte jag gjorde denna dagen JÄVLIGT bra...! Jag har nämligen gjort läxor också... det har inte hänt på ca 2 månader, har gått ner mig totalt. önskar att jag kunde skriva att jag har gått ner men nääää......

Mat idag:

  • Kokt ägg, stor kopp te med stevia
  • Banan
  • Lunch- 3 pannbiffar, 2 potatisar, sallad och äppelmos
  • Köttfärs-sås med pasta
  • Stor kopp grönt te

Träning: Sprang- brände 313 kcal & gjorde 20 benlyft

har promenerat lite idag också...

 

Ångrar att lunchen och middagen blev som de blev, att jag åt så mycket.... Men jag har tränat idag och min frukost var inte särkilt långvarande-mättande (HAHA FINT ORD)

 

Tjejer!

Jag hade gärna velat ha kontakt med fler ana-bloggare. Hade vi inte kunnat byta mail-adress så kan vi maila, byta tips, recept och peppa varandra?

Ni kan nå mig på: [email protected]

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0