Arg på mig själv

Jag är så arg på mig själv, jag misshandlar mig själv med att inte göra som jag vill utan precis tvärtom. Jag vet helt ärligt inte vad jag ska göra åt det. Det känns som att jag är två personer samtidigt. Den ena säger att det första är det rätta och den andra säger att det andra är det rätta. Jag väljer alltid det enklaste eller så bara flyr jag och jag vet inte hur jag ska vända på det. Jag pallar inte vara arg på mig själv längre... Jag pallar inte självhatet och destruktiviteten. Jag vill bara bli smal men jag gör precis tvärtom. Jag skulle säkert kunna bli världens tjockaste kvinna som sitter i soffan när jag är 35 och gnäller för att jag är för tjock för att kunna gå. Jag är den som inte gör något åt skiten...!

Feticia. Du har ju ingen jävla diciplin och självinsikt. Du går och tror att du äter nyttigt och tränar mycket men  det gör du inte alls! Du är ett misslyckat missfoster som hamnat helt jävla fel.


Kommentarer
Postat av: h.

tack så mycket det värmer, jag fyllde 20 i mars. känner mig gammal och förbrukad ):



jag är inte heller en sådan som gör något åt saker. hade så himla gärna haft en sådan personlighet som tar tag i saker men jag saknar helt självdisciplin. vilket får mig att känna mig femton kg fetare bara det.

2012-04-13 @ 16:42:09
URL: http://hjartebrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0