this is my song

Tisdagar. Värsta dagen på veckan. Fem lektioner innan lunch. Allt går i ett, jobbiga ämnen hela förmiddagen. När dessutom hela spåret skriker och springer runt när jag har tom mage blir det ganska krävande. Och min bästa kompis som har fått kille. Jag är väldigt back i skolan, två läxor som jag inte lämnat in i tid. Tio läxor att göra denna veckan, ska hinna med att träna och äta nyttig mat också...

Alla känslor sitter utanpå mig. Jag är så satans trött...

Mat idag:

*1 nyckelmärkt macka med ost och paprika på
*Lite majs och kikärtor, lite pastagratäng som smakade barnmat, blev så jävla arg, var lika hungrig efter som innan, hade lika bra kunnat skita i att äta
* Slush
* Tonfisksallad (igen)

Imorgon har jag sovmorgon till halv elva. fett härligt, och studiedag på fredag, fett härligt. OM jag hade varit smal hade livet varit fett härligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0