Brist på motivation

Vet. Jag brode inte klaga på att jag är tjock när jag äter skräp efter skolan varje dag nu. När jag hela tiden äter för mycket kolhydrater och inte tränar särskilt mycket. Jag vet jag borde inte klaga men jag gör det ändå. Det är så jävla svårt att hålla sig i skinnet, jag har mina perioder som är fyllda med sallader, avokado och träning. Just nu är jag stressad, arg och ledsen och då har jag bara tankarna. Jag måste göra något åt det. Jag kan inte väga 70 kg och se ut såhär en dag till. SHIT jag kommer dö av ångest då. Jag vill vara fit, väga runt 50 kg och se ut som en rockstjärna. Jag vill synas och jag vill finnas! SMAL då alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0