Ångest och livsglöd

Jag har haft konstant rå-ångest i en vecka nu. Jag har inte velat någonting och det tog mig en och en halvtimme att ta mig upp ur sängen i onsdags morse. Helt sjukt, så hopplöst har det inte känts förut. Jag ville verkligen bara sova bort mitt liv. Det vill jag fortfarande. På ett sätt har det känts bättre idag, jag tänkte på det, så jävla mycket livsglöd jag måste ha, för när den slocknar så tänds den igen efter några timmar. Jag förstår det inte. Allting känns så jävla hemskt ena stunden och sen andra stunden så härdar jag bara ut. Det är just det jag inte ville, jag ville inte kämpa mer jag ville inte härda ut. Jag mådde så fruktansvärt dåligt men jag gör mig inte illa för det. jag måste ha en jävla vilja egentligen alltså.

jag vill ändå bara sluta äta för evigt, lägga mig under täcket och bara tyna bort. Jag vill men jag gör det inte. jag fattar inte skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0