Kämparglöd utan klagomål!

Mina veckomål fungerar så att jag hade mitt första och om jag når det målet så gäller det föralltid och sen bygger jag på med fler. Nästa veckas mål kommer bli: TA TAG I PROBLEMEN!

Klaga inte på hur du har det. Tänk efter varför det är så och hur du kan göra något åt det. Något som också tåls att tänka på är vad du gör/ inte gör som du vet att du kommer ångra:
  • Gillar du en kille men killen inte vet om det och om du inte visar det så kan det fan inte hända något!
  • Eller om du har en dödssjuk morfar så VET du att du kommer ångra dig om du inte spenderar tid med honom.
  • Har du ångest för något du har ätit? Ät inte det nästa gång.
  • Har du ångest för hur du ser ut? Gör något åt det. Träna, ät mindre och oftare.
Denna veckan ska bli en KLAGOFRI vecka. Klaga inte, GÖR NÅGOT ÅT DINA PROBLEM.

Så denna veckan som kommer ska jag försöka att motionera mycket och äta bra så att jag slipper ångesten.

Matschema:

  • Näringsrik och mäktig frukost, tex mörkt bröd + te, gröt med äppelmos eller yoghurt
  • Grönsaker och KÖTT (viktigt om jag bygger muskler)
  • Mellanmål: Frukt
  • Middag: Lite av allt. Äta tidigt ca 17:00
  • Kopp te som kvällsmys
Träningsplanering: drömmer om att en gång FÖLJA träningsplaneringen till punkt och pricka!

  • Mån: Gymmet + promenad
  • Tis: Springa i pildammarna
  • Ons: Ta mig till bulltofta och gå 5km
  • Tor: Gymmet innan magdansen
  • Fredag: Springa
  • Lör: Pass på friskis
  • Sön: Ta mig till bulltofta eller skogen och gå 1 mil
KÄMPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0