Fight

Nu ska jag göra detta för att jag vill!

Jag gör upp "anti" regler som inte finns för att jag ska göra tvärtom utan för att jag ska börja må bättre. Realistiska mål!

Det sägs att det tar 21 dagar att göra upp en ny vana. Idag är första dagen. Nu är första dagen. Det är strikta regler som gäller för mig. Knytnävs metoden och 3-timmars dieten är mina ätvanor nu.

Matschema:

  • Frukost: En macka och en kopp te.
  • Mellanmål 3 h senare: En frukt
  • Lunch: Tallrik kött och grönsaker. Fyll den stor som en knytnäve
  • Mellanmål 3 h senare: En skål med yoghurt eller mjölk och flingor (knytnäve)
  • Middag: Fyll tallriken med maten stor som en knytnäve.
  • Kopp te på kvällen

Detta är regler. Ingenting annat får ätas. Pallar inte med mer misslyckande. Pallar inte mer fingrar i halsen. Pallar inte ångest.

Träning: Mitt mål är att göra av med mer energi än jag får i mig. Mitt mål är att må bättre, och jag mår bättre av att träna. Så det är vad jag ska göra. Morgonträna, promenera, springa i parker, simma, gymma, hemmaträna ja allt! Inget schema för det utan bara göra det så mycket och ofta som möjligt........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0