Don´t just wish for it, WORK for it!

It´s only in my head.

Jag vet. Men så simpelt är det inte. Jag är trött på att misslyckas. Till slut ska jag lyckas. Idag har väl inte varit den bästa dagen. På morgnarna håller jag mig i tyglarna och äter så lite som möjligt och dricker mig mätt men sen spårar det ur mer och mer per dag.

Jag har fått sanningen slängd i huvudet på mig ett flertal gånger nu. Skolsystern sa till mig att jag var överviktig. Då kände jag att jag bara ville sjunka genom jorden. Så nu till nästa år när vi ska väga och mäta oss så ska jag väga mycket mindre, så att jag är underviktig enligt den skalan. IN YOUR FACE skolsystern!!

Det är så jag känner. Jag vill att alla ska se att jag kan lyckas, fullfölja någonting och bli jävligt het på kuppen!

Men hur börjar man. Bäst sätt...

Ja jag vet, göra av med mer energi än vad jag får i mig. Men en bra start kanske är en fasta? Eller att jag strategiskt drar ner på matintaget för att minska magsäcken. Jag ska kunna leva som vanligt under tiden. Har skolan och annat att tänka på.

För det första så måste jag klara av att äta lite en HEL dag, inte bara på morgonen!!!!

Mer om mina metoder sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0