Jullov!!!

Jullov! Härligt, det fick en jävligt bra start. Jag har fått bevis på att det går framåt så jag är på banan och jag tänker stanna där tills jag är nöjd. Jag går i skafferiet och frestar mig själv bara för att bevisa för mig själv att jag inte vill ha, att jag klarar av att se utan att ta. Jag klarar att stå emot. Jag är inte ens sugen... Det känns så skönt, det syns på mig mer och mer och måttbandet bevisar att jag är på god väg. Den enda personen som säger att jag är mycket smalare är mamma, hon är orolig. Ja jag ljuger henne rakt upp i ansiktet och säger att jag har ätit... Det är så jag måste göra...

Men jag är glad. Jag fick mina betyg igår, jag har minskat i mått och jag känner att jag har hittat tillbaka till mig själv igen. Träningsvärken börjar avta också, SHIT så bra jag mår!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0