Jag vill åstadkomma något

Jag vill åstadkomma något här i livet. Känna mig som en vinnare. Jag vill klara av att nå mina mål och jag vill vara en kvinna som visar framfötterna. Jag har så mycket inspiration nu så det känns som att jag ska spricka. Beyoncé är en förebild för alla kvinnor i världen, unga som gamla, rika som fattiga, tjocka som smala. Beyoncé är perfekt. Hon har nått sin dröm och hon verkar vara den lyckligaste kvinnan på jorden.

Jag vill känna så. Jag vill gå in i ett rum och känna mig säker och vacker. Både utanpå och inuti. Jag vill sluta nedvärdera mig själv och jag vill verkligen börja älska mig själv. Jag vill göra det jag älskar. Jag vill vinna. Jag vill sluta tycka synd om mig själv och gå ut i världen och göra det. Jag vill sluta skriva hur många planeringar som helst som rusar upp i inspirations kicken. Jag vill att det ska bevaras. Jag vill göra. Jag vill lyckas, det är min dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0