It´s a good day!

Igår var det kalas. Det serverades buffé och efterrätt. Jag kände att jag hade med kontroll på läget än vad jag brukar ha. Jag åt mindre och jag åt inte efterrätt med de andra. Istället drack jag te. Det enda jag känner är att jag kunde skippat läsken och druckit vatten. Jag kunde också tagit mindre på tallriken. Men det känns bra för jag stoppade i tid och jag fick inte lika mycket ångest som jag brukar. Det känns bra! Grejen var också att jag bara hade käkat frukost på hela dagen. Så det jämnade ut sig!

Idag har jag koll på läget. Jag sitter och gör läxor och jag åt bara en halv bulle till frukost. Drack te och juice. Jag är nöjd. This is a good day!

Ska äta något litet om två och en halv timme igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0