Fuck my life

Det här är fuck my life. Den här grejen. Den här grejen som jag tänker på varenda sekund. Jag kan inte tänka på något annat.

Jag kan inte ändra mig på en dag även om det är så jag vill att det ska vara. Jag vill bara vara någon annan, se ut som någon annan. Jag kämpar, jag kämpar och kämpar, gör misstag. Ångrar mig, bättrar mig. Det handlar väldigt mycket om kontroll och att jag ska ge mig fan på det! Jag vet att jag kan.... Jag vill vill vill. Beach 2012 ska jag vara den snyggaste, smalaste och sexigaste på stranden. I gymnasiet ska jag vara smal. jag vill vara smal. Jag är besatt, någonting man är besatt av måste man få. Jag måste få det. Jag ska kämpa med skolan, vara en bra dotter, kämpa med kompisar bara jag får ha min bantning ifred. Bara jag får göra det utan massa jobbigt...

Everything is cool as long as I´m getting thinner.

Jag vill inte se ut så här. Jag vill vara bra, duga, finnas, vara älskad och uppskattad.

Mest vill jag vara nöjd med mig själv. Om jag någon gång kan bli det... Jag vill ju så gärna!



log när jag såg denna bilden





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0