Ätit som en gris

Det blev en dag med mycket mycket känslor. När jag ko ner på gården för att cykla till skolan var min cykel puts väck. Borta. Stulen, jag bälade som en barnunge för det är andra gången på typ en månad det händer...

Men jaja jag har tränat idag så jag har gott samvete, men jag har ätit för mycket tycker jag. Fast det tycker jag alltid....

Ätit idag:
  • En fullkornsmacka med ost och ägg bredvid
  • Panerad fisk med potatis och sallad
  • Cheeseburgare, glass och pommes och två chicken nuggets
  • Het soppa till kvällsmat
  • Mellanmål idag: En clementin och ett äpple

Har inte ätit lunch eller frukost på typ en månad. Har ätit jätte mycket och känner mig. Tjock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0