Ätit som en gris... igen

Jag undrar varför det alltid känns som att jag har ätit så fruktansvärt mycket? Alltid vid dagens slut slutar det med att jag får rå ångest. Idag åt jag frukost igen... och sen åt jag lite mellan middagen. Men när jag tänker efter var det inte så mycket. Mitt huvud, mitt lilla ana monster tycker att det hade varit bäst om jag inte käkat någonting... Får lika ont i magen ändå så jag fattar inte var problemet är....

Ätit idag:
* Mannagrynsgröt med kanel, socker och mjölk
*Två vårullar och lite nudlar
*En Chailatte
*Lite varm choklad
* 2 skumtomtar och halstabletter
* Soppa till middag
* Macka med ost och skinka

OJ FY FASIKEN vad MYCKET........... Ush jag känner mig RIKTIGT tjock nu... Jävla ana-monster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0