Äta mindre träna mer!

Antingen äter jag ingenting eller så äter jag fruktansvärt mycket utan att tänka. Jag tränar inte lika mycket och jag mår alltid dåligt oavsett om jag äter eller inte. Jag känner inte att detta håller, det gör mig bara förbannad på mig själv för att jag hela tiden känner att jag misslyckas. Jag vill hitta kontrollen, mitt lugn i mig själv som vet vad som gäller, personen som tänker. Så istället för att svälta mig helt så äter jag bara väldigt mycket mindre för det håller längre och jag minskar på magsäcken. Men om jag faktiskt äter så orkar jag träna också. Jag orkar träna och jag orkar tänka. Jag vet att det är en svåra vägen, vägen för de som inte är så lata men egentligen är jag inte så jävla lat utan jag är egentligen en ganska rastlös människa som måste göra saker hela tiden. Jag vet att jag kommer må mycket bättre om jag tränar och äter nyttigt. Jag kommer känna mig duktig. Jag måste ha tålamod, jag måste tänka och kämpa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0