Inte redo för adjö

Hej hej hej hemskt mycket hej! Redan efter en-två dagar börjar jag sakna bloggen... Jag vet inte vad jag håller på med, försöker bygga upp mig själv med faller lika snabbt till marken. Kommer på mig själv med att räkna kalorier på paketet och i huvudet. Får ångest för glassen, ut och cykla bort den. Gråta. Jag vill ha kontrollen, jag vill vara stark. Jag saknar, vill göra av mitt liv på någonting. Det blev ingen dejt, känner mig ratad. Tankarna bara flyger. Ångest över att gå i bikini, åh fy fan.
 
Vet ni vad det värsta är?
 
Jag visste inte alls att det skulle bli så här...!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra - Happyskinnygirl

Hej :) nu har jag svarat på alla frågor i frågestunden <3

2012-07-27 @ 11:27:41
URL: http://Daysofmine.blogg.se
Postat av: a bit fragile

du kan bli fri! vi kan alla bli fria. nu vänder vi det negativa till något positivt. mat är gott och normalt. det ska inte tänkas så mycket på kaloriintag/träning. mat och motion(i lagom mängd) behövs för att överleva, javisst. men det finns ju så mycket annat i livet som är mer värt att lägga sin energi på. man måste bara våga släppa greppet lite, för allt kan bli bra.
största kramen och peppen till dig!

2012-07-30 @ 14:04:03
URL: http://abitfragile.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej vännen, hur är det? Du har varken uppdaterat här eller på den andra bloggen på ett tag och vill bara veta om du är okej. Ta hand om dig! xxx

2012-07-31 @ 11:20:59
URL: http://www.burnitoff.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0