I´m Serious 8e februari 2012

Här får ni något som kanske vinner ert förtroende (eller jag menar kanske mitt eget)... Mina mått och bild på mig idag den 8/2 2012

Midja: 83cm
Höft: 98cm
Stuss: 100cm
Bröst:96cm
Lår: 56cm
Vad:36cm
Handled: 17cm
Mitten av underarmen: 22cm
Överarmen: 32cm

Exposed!


Jahapp såhär ser jag ut efter att ha ätit en massa jävla skit idag, har nog inte ätit så mycket på länge! Käkade två portioner till lunch, två mackor till frukost, tre frukter, lite chips och lite jordnötsbågar, lite lakrits, lite crunch med mjölk o ja gud vet vad.... Ja justdet fläskfilé och två korvar med massa fullkornspasta.... YEAH!
Inte konstigt att jag satt med fingarna i halsen innan. Men då tog jag tag i kragen och tänkte "Det är en ny dag imorgon!"
Det jag gjorde fel idag kan jag rätta till imorgon. Göra det bästa av dagen. Därför visar jag detta, för det ärhelt sjukt att jag gör det men jag vill visa mig själv att jag vill och kan! So.... Äta och träna regelbundet right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0