There´s no easy way

Jag vill bränna mer fett, OH YEAH!

Jag måste bränna mer fett för att gå ner i vikt, det gör jag genom att:
  • Äta små portioner ca 6 ggr om dagen
  • Äta långsamma kolhydrater mycket protein och mycket grönsaker.
  • Jag måste ta mycket promenader, morgonpromenaden tror jag kan vara viktig. Promenader överhuvudtaget 1 gång om dagen.
  • Jag ska också träna annat, gym, simning, joggning och magdans.
Det söta ger mig ingenting, ingen kick eller någonting gott, så varför slösa massa ångest på det om det inte ens ger mig något?

För att gå ner i vikt måste jag GÖRA AV MED MER ENERGI ÄN JAG STOPPAR I MIG!

Vilket betyder att jag måste äta mindre och träna mer. There´s no easy way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0