Jag måste tro på mig själv.

Tror jag att jag ska klara detta så gör jag det. Jag kommer klara detta, ger mig fan på detta. Seriöst, jag har planerat matlistor och viktnedgång sen jag var 11-12 år! Jag är trött på att jag har tänkt att jag har misslyckats. jag är trött på att vänta, jag måste få det att hända själv. Detta är inte starten, starten var när jag gjorde min första planering när jag var 11-12 år. Nu är processen, jag har hela tiden väntat pä en vändpunkt. Känn ingen stress, det här är ett faktum, jag var född till att vara smal. Jag är född till att vara smal. Jag måste bara kämpa fram det. Det är värt det! JAG GER MIG FAN PÅ DETTA, JAG SKA KLARA DET!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0