Born to break the rules.

Jag kom på det!!!!!!

Jag följer inte vad jag vill göra för att jag ser det som regler. Och jag älskar att bryta reglerna, men nu kommer till som fågelskit i ansiktet på mig! Nu får jag skylla mig själv! Jag kan ju inte göra upp mina regler för att sedan bryta dem. Allt detta började med att jag har börjat bryta alla regler som finns. Inte "lyda" mamma, inte göra som någon annan säger, bara göra som jag vill. Röka. Dricka. Festa. Ljuga. Men nu kommer det tillbaks till mig. Nu fattar jag. Jag får ta konsekvenserna, men skulle det vara konstigt som jag började göra tvärtom. Tänka att jag får skita i skolan, tänka att jag får röka och käka hur mycket jag vill. Skulle mitt beteende sluta då eller skulle det bara spä på olyckan?

Fuck. Vad svårt.

Men min vilja, den finns ju för att "behaga" mig. För att jag ska göra rätt val för mig själv. För att jag ska bli lyckligare, hur kan min vilja då ha fuckat upp allting`?

EHM.... Shit mannen jag är ju helt störd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0